Dvodnevno usavršavanje iz javne nabave
Postupanje s ponudama i donošenje odluka (25.03.) i Pregled i ocjena ponuda, Primjena članaka 293. i 263. ZoJN (26.03.2021.)

Opis

Postupanje s ponudama i donošenje odluka (25.03.2021.)

Nakon otvaranja ponuda naručitelj pregledava i ocjenjuje ponude na temelju uvjeta i zahtjeva iz Dokumentacije o nabavi. Ukoliko se informacije koje je dostavio gosp. subjekt čine nepotpuni, pogrešni ili nedostaju, naručitelj može zahtijevati da se iste dopune, razjasne, upotpune ili dostave nužne informacije. Velike dvojbe u praksi izazvala je primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016. Kada je naručitelj dužan postupiti po članku 293., a kada takva obveza ne postoji, koja su ograničenja postupanja naručitelja i dr. slična pitanja bit će tema ove praktične radionice. Zbog svega navedenog, postupak pregleda i ocjene ponuda temeljem novog ZJN 2016 je dugotrajan te se oko načina postupanja u pregledu i ocjeni ponuda javlja dosta nedoumica u praksi.

Interaktivna edukacija s primjerima iz prakse pomoći će vam da dobijete odgovor na sva vaša pitanja.


Pregled i ocjena ponuda - osnovna načela, primjena instituta iz članaka 293.i 263. ZJN 2016, ažurirani popratni dokumenti te institut oslanja na sposobnost drugog subjekta (26.03.2021.)
 

Nakon otvaranja ponuda naručitelj pregledava i ocjenjuje ponude na temelju uvjeta i zahtjeva iz Dokumentacije o nabavi. Pritom, najveće dvojbe i problemi u praksi pojavljuju se oko primjene instituta iz članka 293. i 263. ZJN 2016. Kada naručitelj postupa po članku 293/263.., koji su uvjeti primjene, koja su ograničenja u postupanju naručitelja prilikom primjene instituta iz članka 293. te slučajevi izmjene ponude. Sve navedeno biti će predmet edukacije s osvrtom na pojedine primjene, recentnu praksu te relevantne presude VUS-a. Što su ažurirani popratni dokumenti – njihov značaj, sadržaj starost, oblik. Primjena instituta oslanjanja pokazala je da postoji niz dvojbi i otvorenih pitanja u vezi s primjenom navedenog instituta u praksi.

Odgovore na ključna pitanja u primjeni tog instituta, uz poseban osvrt na oslanjanje radio dokazivanja relevantnog stručnog iskustva i obrazovne i stručne kvalifikacije, dati ćemo kroz ovu edukaciju kroz relevantne primjere i praksu DKOM-a i presude VUS-a.

Početak seminara oba dana je u 09:00 sati, a teme seminara i raspored rada pogledajte za 25.03.2021. ovdje, te za 26.03.2021. ovdje.
 

Termin
Četvrtak, 25. Ožujak 2021.
od 09:00 do 16:00
Lokacija
Hotel Kolovare
Ulica Bože Peričića 14, Zadar
Priznato sati/bodova
16
Redovna cijena
3.500,00 Kn
Cijena s popustom:
2.900,00 Kn
Vrijedi do: Utorak, 23. Ožujak 2021.
Dodatni popust po polazniku:
250,00 Kn
Online prijava

Predavači

mag.iur. Maja Štefok

Stručni savjetnik - specijalist u DKOM-u

Životopis

dipl.iur. Zvonimir Jukić

Član DKOM-a 

Životopis

dipl.oec. Nikolina Bačurin

Direktor u "Public tenders" d.o.o., Savjetnik-stručnjak za javnu nabavu

Životopis

Predavanje je namijenjeno

  • Svima kojima pomažu nove spoznaje u području planiranja JN
  • Svima koji su certificirani za provođenje postupaka javne nabave i sudjeluju u postupcima javne nabave.
  • Svima kojima trebaju sati (bodovi) za produžavanje certifikata.
  • Svima koji dolaze u dodir s propisima u području javne nabave.
  • Svima koji postaju obveznici e-nabave

Do kada vrijedi Vaš certifikat možete provjeriti ovdje.

Online prijava

Redovna cijena:
3.500,00 Kn
Cijena s popustom:
2.750,00 Kn
Vrijedi do: Utorak, 23. Ožujak 2021.
Dodatni popust po polazniku:
250,00 Kn

Broj polaznika

Ukupno (bez PDV): Kn

PDV: Kn

Ukupno: Kn


Uplata do Utorak, 23. Ožujak 2021. 16:00

Navedene cijene ne sadrže PDV.